wtorek, 29 kwietnia 2014

Półki

... Od jakiegoś czasu pojawiają się w wielu aranżacjach wnętrz. 
Zwłaszcza skandynawskich.
Na pewno też je zauważyliście.
Niby proste w formie, ale jakże ciekawe, wielozadaniowe i uniwersalne! 
Dlatego też zwróciły moją uwagę i wzbudziły sympatię.
Zwłaszcza, że podobne wisiały w moim rodzinnym domu, gdy byłam jeszcze mała.
Pamiętam, że stelaż był metalowy czarny, a półki białe i czerwone na przemian.
Mama trzymała na nich kosmetyki, które wzbudzały zawsze wielkie zainteresowanie moje i mojej siostry. 
Łooo ludzie! Kiedy to było!

Designerski powrót do przeszłości:)

Zobaczcie jak pięknie prezentują się we wnętrzach!












wszystkie zamieszczone zdjęcia pochodzą ze strony www.planete-deco.fr 
Czy znaleźlibyście u siebie miejsce na takie półeczki?
Ja - znając moje zamiłowanie do półeczek, szafeczek itp. - na pewno! 
(zwłaszcza, gdyby dodać im kroplę turkusu:)
No i przez sentyment...

Słonecznego i inspirującego tygodnia:)

- Kasia

2 komentarze:

  1. Półki we wnętrzu mogą je bardzo odmienić, nadać charakteru. Poza tym, to dodatkowe miejsce do przechowywania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne patyczaki. Oryginalne, odnowione, czy może to te, które można dostać w sklepach sieciowych?

    OdpowiedzUsuń