wtorek, 6 września 2016

Moje LAMPY hand-made (1)

Witajcie,
oto post lekko spóźniony (o jakieś....pół roku!).

Zapewne wielu z nas widziało w licznych aranżacjach te lampy





Mnie bardzo się przypadły do gustu; proste, bezpretensjonalne, uniwersalne... Piękne!

Okazuje się, że dostępne są także u nas!

ALE! Wyjątkowe lampy, wyjątkowa cena!

ALE, ALE!
Od czego wyobraźnia!
W parę chwil, z materiałów z odzysku zrobiłam swoje wersje słynnej lampy.
Koszt: 0 zł
Efekt poniżej:








Użyte materiały:
- metalowe zwoje po drucie 
- biały t-shirt lub inny materiał

Połączyłam ze sobą dwa metalowe zwoje. 



Wykorzystałam także stare mocowanie od papierowej ikeowskiej lampy, aby zawiesić żyrandol. 




Na tak przygotowany stelaż naciągnęłam bawełnianą koszulkę.
W dwóch pozostałych lampach, które także zawisły w domu użyłam białego płótna. 
Materiał zmarszczyłam na górze, aby dobrze się układał, a na dole związałam tasiemką.

Chcieć, to móc!


Mnie efekt końcowy bardzo zadowala!

A Wam jak się podoba?


Pozdrawiam ciepło :)

-Kasia





16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe inspiracje. Super wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe inspiracje. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspirujący wpis. Bardzo podoba mi się ta lampa

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam tego bloga wiele jest tutaj przydatnych informacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysły oraz atrakcyjny blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyny taki blog w necie! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pomysły i ciekawy blog !

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda to super! fajne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis gratuluje pomysłowości!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno tak fajnego bloga nie widziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wygląda. Szkoda że nie ma pokazane jak świeci :)

    Polecam: Rajstopy Lores

    OdpowiedzUsuń