wtorek, 1 lutego 2011

Budowa domu

Dom, nasz i tylko nasz, w pięknym miejscu, z dala od hałasów i zgiełku codzienności był naszym marzeniem. Kilka miesięcy temu nasze marzenie się ziściło i pewnego dnia w cudownym miejscu stanął nasz cudny domek!!! Historia jest dosyć krótka, niemniej interesująca chociażby ze względu na fakt, iż nasz dom stanał naprawdę w ciągu jednego dnia, a po ośmiu tygodniach był już gotowy do zamieszkania! Okazuje się, że to możliwe! Wszystkich marzących o własnym domu, a przerażonych wizją budowania go latami zachęcam do zapoznania się z ofertą domów firmy Budimex Danwood, a zobaczycie, że budowa może być "bezbolesna", a w dodatku bardzo ekscytująca!!!
A oto na zachętę nasz domek po kilku dniach budowy:)

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Szybko, a przede wszystkim solidnie! Z całą odpowiedzialnością mogę Wam polecić firmę Budimex Danwood - dla mnie rewelacja! 100% solidności i zaangażowania! Dla nas ważny był fakt, że firma stawia dom pod klucz, więc nie musimy szukać ekip budowlanych do poszczególnych etapów (instalacje, malowanie, panele, płytki itp.), a efektem jest cudny dom, do którego wstawiam meble, wieszam lampy i MIESZKAM!!!
      Dziś, po półtora roku mieszkania w naszym nowym domu, wiem, że była to dobra decyzja i gdybym miała znów budować dom, to właśnie taki, tą samą metodą i na pewno z firmą Danwood! POLECAM GORĄCO, a zainteresowanych szczegółami proszę o kontakt, pozdrawiam

      Usuń
    2. Witam pani Kasiu,
      ja tez zaczynam swoją przygodę z Danwood i meczy mnie tysiące pytań typu "jak to będzie?"
      Czy pani pozytywna opinia po 3 latach się nie zmienila co do jakości tych domków ???
      Pozdrawiam
      Anita

      Usuń
  2. Tak wyglądał dom po kilku dniach budowy? To gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale pamiętam jak ja również zaczynałem budowę domu i było to dla mnie niezwykle ważne wyzwanie. Dobrze że miałem w zapasie gniazda siłowe https://interblue.pl/osprzet-silowy,c,201 bo bez nich nawet bym betoniarki nie miał jak podłączyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Budowa domu to coś wspaniałego

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo konkretnie napisane. Super artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno fajną sprawą jest postawić dom, ale ja sam dla siebie go nie będę budował. Dlatego właśnie zdecydowałem się na kupno nowego mieszkania w Rumi https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-rumia.html oczywiście od dewelopera. Bardzo ładna i ciekawa lokalizacja i przede wszystkim wykonanie z najwyższej jakości materiałów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo miło wspominam budowę mojego domu i myślę, że wszystko zostało wtedy dopięte na ostatni guzik. Tym bardziej jestem zadowolony, że od razu zdecydowałem się na ogrzewanie gazowe. W końcu odkąd mam umowę na gaz z https://poprostuenergia.pl/gaz-dla-domu/ to jestem przekonany i widzę, że płacę niższe rachunki niż bywało to wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden z lepszych wpisów jakie czytałem

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie sama budowa domu jest bardzo ważnym i poważnym przedsięwzięciem i trzeba to zrobić po prostu raz i porządnie. Dlatego ja również od razu pomyślałem o montażu instalacji fotowoltaicznej. Najbardziej na ten moment pasuje mi oferta https://olsztynskieokna.eu/ i widzę, że ta firma zna się na tej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak naprawdę jeśli chodzi o samą budowę to ja jestem zdania, że na pewno warto na samym początku jest wybrać właściwego geodetę. Właśnie dlatego ja zdecydowałam się na usługi geodety https://geo-szkic.pl/ który doskonale wytyczył całą działkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie ja także jestem świeżo po zakończonej budowie i muszę przyznać, ze bardzo ważnym etapem było położenie instalacji elektrycznej. Na całe szczęście bez problemu poradzili sobie z tym elektrycy od http://www.elektryk-krakow.pl/instalacje-elektryczne i cała instalacja wyszła świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam o takich domach szkieletowych ale nigdy nie widziałam ich na żywo. Na pewno to ogromny plus, że w kilka tygodni można już w takim zamieszkać a wyglądem nie odbiega wcale od domu murowanego. Ciekawe tylko jak z trwałością. A w takim domu jak w każdym trzeba odpowiednio zaprojektować instalacje elektryczne gdańsk - w końcu większość urządzeń z jakich korzystamy potrzebuje zasilania a coraz większe wymagania mamy także jeśli chodzi o rozmieszczenie źródeł światła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Budowa to naprawdę wielkie wyzwanie. Domu czy inne inwestycji. Zawsze trzeba pamiętać by stawiać budynek na stabilnym gruncie. Gdyby konieczne były wzmocnienia gruntu pod budowę to tutaj https://kolumnyfundamentowe.pl/ można znaleźć potrzebne informacje

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybór odpowiednich materiałów do wykończenia wnętrz jest kluczowym elementem, który wpływa na estetykę i funkcjonalność pomieszczeń. Od farb, przez tapety, aż po podłogi - wszystko ma znaczenie. Na stronie https://artcorestudio.pl/ znajdziecie szeroki wybór materiałów, które pomogą Wam stworzyć wymarzone wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Biuro projektowe to miejsce, gdzie powstają innowacyjne i funkcjonalne projekty budynków. Praca architektów i projektantów wymaga nie tylko kreatywności, ale także technicznego doświadczenia i wiedzy. Właśnie takie jest https://zarzycki-architektura.pl/, które łączy w sobie te wszystkie elementy, dostarczając swoim klientom niepowtarzalne i praktyczne projekty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Usługi kominiarskie są absolutnie niezbędne dla każdego właściciela nieruchomości z kominem. Regularne czyszczenie i konserwacja zapobiegają poważnym problemom i zapewniają bezpieczeństwo. Niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z tradycyjnym, murowanym kominem, czy z nowoczesnym systemem kominowym, dbałość o jego stan jest kluczowa. Jeżeli szukasz doświadczonego i rzetelnego fachowca, warto sprawdzić http://kominiarzszczecin.pl/. To zespół profesjonalistów, którzy służą swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie usług kominiarskich.

    OdpowiedzUsuń