piątek, 25 maja 2012

Żeliwne Dekoracje

Niedawno poeksperymentowałam trochę z elementami żeliwnymi w postaci grotów, podkładek pod garnki i nie tylko oraz świeczników. Okazuje się, że bardzo fajnie i wdzięcznie żeliwo wygląda w wersji WHITE! Elementy żeliwne, które wykorzystałam w moich pracach pochodzą z Małej Odlewni w Nowej Soli. Można tam zakupić naprawdę fajne i użyteczne przedmioty, takie jak patelnie żeliwne(rewelacja!!!), grille żeliwne, czy elementy typu podkładki pod garnki, groty, podkowy na szczęście. POLECAM!
Korzystając z tych elementów wymyśliłam sobie stojak na papier toaletowy:






A oto inne elementy żeliwne w wersji Black or White:

Podkładka żeliwna mała

Podkładka żeliwna duża





Świecznik żeliwny

Świeczniki żeliwne tea-light
Żeliwo pomalowałam emulsją alkidową do drewna i metalu i muszę przyznać, że bardzo dobrze pokryła nie powodując rdzewienia żeliwa! Na to można już zastosować dowolną farbę (ja stosowałam akrylową Turkusową i na to Biel - w przypadku stojaka na papier).
W przygotowaniu jest stojak na ręcznik papierowy...
Zdjęcia wkrótce:)
Jeżeli zainteresowały Was przedstawione przedmioty i chcielibyście podobne, to proszę o kontakt:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz