piątek, 10 maja 2013

Tik-Tak

Niesamowicie podobają mi się duże zegary zawieszone na ścianie, zwłaszcza proste, w stylu skandynawsko-prowansalsko-shabby chic'owym 
(o ile taki istnieje:-)

Pewnie nie raz widzieliście takie w aranżacjach wnętrz; mnie zawsze zachwycają, zwłaszcza wielkością i wiedziałam, że przyjdzie taki dzień, że i u mnie w domu zawiśnie podobny! 

I tak pewnego dnia mój Kochany Mąż przytaszczył do domu piękne, duże, stare drewniane koło, chyba z jakiegoś żyrandola. 
Pierwotnie miał z niego powstać świecznik na taras, ale ostatecznie i ku mojej uciesze przerobiłam go na ZEGAR!!!

Wystarczyło wyczyścić, przemalować, dodać mechanizm zegarowy (zakupiony jakiś czas temu w Biedronce z myślą o takim właśnie zegarze), 
przedłużyć wskazówki (czyli wyciąć z kartonu nowe, pomalować i przykleić do tych krótkich z mechanizmu) i tyle!

A oto efekt moich poczynań, tadaaam....




Oczywiście nie obyło się bez turkusowego akcentu:)
Ale ten turkus oraz słomiano-wiklinowa wstawka sprawiają, że zegar jak najbardziej wpisuje się w aranżację naszego domu:)




Zegar zawisł na ścianie nad schodami, która dotąd była pusta.
 
Wisi, chodzi i cieszy oko:)

A jak Wam się podoba?

Życzę kreatywnego weekendu!!!
- Kasia

6 komentarzy:

  1. Kasiu chyle czola, to jeden z piekniejszych zegarow jakie widzialam.
    Mialas fantastyczny pomysl aby tak wykorzystac to kolo, ja chyba nie wpadlabym na to :)
    Pieknie pomalowalas, turkusowy akcent tez mi sie podoba.
    usciski
    ps:i niech wystukuje tylko szczesliwe godziny

    OdpowiedzUsuń
  2. r e w e l a c j a !!!! :) te kolo jest fenomenalne, bo świecznik też byłby z niego fajny :)

    pozdrawiam jako nowy obserwator
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jestem pod wrażeniem:-) kreatywna i zdolna bestia jesteś!!! A ja zapraszam na rewizytę do homefocuss.blogspot.com stamtąd już jeden krok do redecor.pl sklepu ze szwedzkimi artykułami do domu i ogrodu. Pozdrawiam Gosia. Miło mi będzie gościć Cię w moim gronie obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegar jest genialny i świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. niezwykly! genialne to kolo:) juz oczami wyobrazni widzialam je u siebie:))) dobry maz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba, kochanego mam Męża:) A niedługo postaram się pokazać co "kombinuje" dla naszych pociech z okazji Dnia Dziecka... Pozdrawiam - Kasia

      Usuń