czwartek, 18 lipca 2013

przedpokojowo, letnio, turkusowo

Tym razem ofiarą turkusu padł przedpokój!

Długo szukaliśmy miejsca na duże lustro i w końcu się znalazło! 
Wystarczyło przestawić szafkę na buty i wykorzystać bok szafy. 
Wieszaki powędrowały na sąsiednią ścianę. 
Oczywiście nie mogło się obyć bez "malowanek" z mojej strony:) 
I tak szafa została przemalowana na biało, ale czegoś jej brakowało, oczywiście czegoś turkusowego, więc domalowałam jej ptaszki 
(szablon znaleziony u Wioli z Interiorspl. tutaj).  









 Białe "pepco'we" wieszaczki przemalowałam na turkus i domalowałam im cyferki:)






 Wieszaczek  "HOME"  zawisł niżej tak, aby mógł służyć naszym Urwiskom:)









Efekt końcowy naszego nowego korytarza bardzo mnie zadowala!
Po rak kolejny okazało się, że nasz Danwood'owy dom daje duże możliwości aranżacyjne! 
I o to chodzi!


I jeszcze na koniec kilka letnich fotek:)



Pozdrawiam Was letnio!
- Kasia

1 komentarz:

  1. Hej :) zapraszam do mnie na Candy, do wygrania ozdobna tablica do pisania :) Poza tym z okazji otwarcia sklepu 10% rabatu, pozdrawiam i zapraszam. Pastelowy domek

    OdpowiedzUsuń