środa, 16 października 2013

Turkus i spółka cz.1

Dzisiaj powrót do tematu, który jest bliski mojemu sercu: TURKUS i aranżacja wnętrz.

Pomimo, że za oknami jesień wcale nie oznacza to, że ma być szaro-buro. 
Wręcz przeciwnie! 
Na przekór aurze i chmurom warto ożywić swój dom kolorem, który doda nam energii w te coraz krótsze dni z deficytem słońca. 
Moja propozycja - wciąż niezmienna - TURKUS.
Ten kolor jest dobry na wszystko:) 

Z czym go łączyć, aby było dobrze i aby końcowy efekt nas zadowolił?

Oto propozycje. Nierzadko zaskakujące. 
Odważne połączenia barw, które zaskakują efektownością i dodają wnętrzu charakteru 
lub pełne łagodności i spokoju klimaty sprzyjające wypoczynkowi.

Zatem oglądajcie, wybierajcie i dajcie się przekonać do turkusu.

Czasem wystarczy dodać kroplę tego koloru do już opatrzonego wnętrza, aby nadać mu zupełnie nowy wizerunek.

Zobaczcie sami jak pięknie komponuje się z innymi barwami!

zdjęcia pochodzą z:

Turkus i biel 












Turkus i beż / brąz









Takie połączenie: turkus, biel i brąz to moje ulubione:)

Jednak możliwości jest duuużo więcej, popatrzcie:






Turkus i pomarańcz / tangerine











C.D.N.
- Kasia



2 komentarze:

  1. Rewelacyjny post! Parę dni temu postanowiłam pomalować część ścian na turkusowo. I po obejrzeniu tych zdjęć jestem przekonana, że to dobry wybór. Będę mogła szaleć z dodatkami, naprawdę wszystko pasuje:-) Dopiero odkryłam Twojego bloga, ale już wiem, że będę stałym gościem. Pozdrawiam, Magda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło Magdo:) Dla mnie turkus to No.1! Turkusowa ściana to jest to - wiem z doświadczenia:) Turkus na pewno podziała pozytywnie zarówno na domowników, jak i na wygląd domu! I ileż możliwości aranżacyjnych - szalej zatem!!! Pozdrawiam ciepło - Kasia

    OdpowiedzUsuń