piątek, 31 stycznia 2014

poszewki w kwadrans

Witajcie!

Nowe poszewki na poduchy zdecydowanie potrafią odświeżyć wnętrze i je odmienić. 
Takich zmian od czasu do czasu chce się każdemu. 

Korzystając z wolnej chwili uszyłam więc nowe poszewki - białe, z motywami, które  wypatrzyłam chyba u Wioli z InteriorsPl, 
i które od pierwszego wejrzenia mi się spodobały:)
 

Jakiś czas temu szukając materiału na kuchenne ręczniki bawełniane  znalazłam na Allegro coś takiego jak "Ręcznik bawełniany wojskowy" o wymiarach około 50cmx100cm. 
Materiał okazał się dość gruby ale przyjemny, tłoczony (ma nawet wytłaczane inicjały WP). 

Wymiary idealne na poszewkę!

Wystarczyło zatem zszyć boki i poszewka gotowa! 
Pięć minut roboty!

Wydrukowane motywy odbiłam metodą transferu za pomocą NITRO.

I gotowe!














Może zainspirują Was na nadchodzący weekend:)

Wiele wspaniałych szablonów znajdziecie TUTAJ

RADA w temacie transferu: zamiast łyżki w celu mocnego dociśnięcia motywu do materiału użyłam naczynia szklanego z płaskim dnem i docisnęłam ręką; ma zdecydowanie większą powierzchnię niż łyżka więc działa od razu na większą skalę. 
Pomaga zwłaszcza przy dużych motywach!

Udanego weekendu:)
-Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz