poniedziałek, 6 stycznia 2014

noworocznie

Witajcie!
Dziś już siódmy dzień nowego roku, a ja dopiero teraz składam Wam noworoczne życzenia!
No cóż, późno, ale szczerze!
Życzę Wam wszystkim, aby ten nowy 2014 rok przyniósł Wam to, czego pragniecie. Dużo zdrowia, siły i samozaparcia w realizacji wymarzonych planów oraz ogromu miłości, która góry przenosi!

Mam nadzieję, że Święta Bożego Narodzenia oraz czas Sylwestrowo-Noworoczny upłynął Wam przyjemnie:)

U nas było baaardzo przyjemnie! Kilka dni poza czasem i przestrzenią, a jednak we własnym kącie świata...

Zaczęło się kilkudniowymi przygotowaniami do Wigilii na 23 osoby, która była u nas w domu. Na szczęście miałam wielu pomocników w osobie mojego nieocenionego Męża oraz kobitek z rodziny, które przyniosły na ten wieczór mnóstwo pyszności. 
Takiej Wigilii jeszcze u nas nie było, ale mam nadzieję, że jeszcze nie raz się zdarzy...

Międzyświąteczny czas, wolny od zawodowych obowiązków pozwolił nam naprawdę odpocząć, pobyć razem i cieszyć się sobą.

W Nowy Rok weszliśmy również w dobrych nastrojach i mam nadzieję, że pozostaną nam one na dłużej!

Wam również tego życzę.

A oto kilka świąteczno-noworocznych fotek z naszego domku:)

Poniżej koszulki, które za moim pośrednictwem przygotował Gwiazdor:)









Oprócz koszulek powstały też sutaszowe kolczyki oraz  sporo poduszek dzierganych na szydełku  oraz ręcznie szytych i malowanych - każda inna i niepowtarzalna, ale niestety w natłoku pracy nie zdążyłam ich sfotografować:(
W każdym razie prezenty w tym roku były zdecydowanie hand-made'owe:)

 Nasza Szopka Bożonarodzeniowa, która powstawała przez cały Adwent.




 i nasz Franio...


I jeszcze nasze świąteczne klimaty...













Miłego tygodnia:)
- Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz