środa, 3 października 2012

Zbieram inspiracje...

Staram się każdego dnia zajrzeć na moje ulubione blogi. 
Nastraja mnie to optymistycznie i otwiera umysł na nowe możliwości. 

Z Waszych postów i zdjęć czerpię inspiracje i pomysły, które skrzętnie spisuję obiecując sobie, że na pewno doczekają się realizacji. 
W planach mam kolejne sutaszowe projekty kolczyków, zawieszki zapachowe wypełnione lawendą, która jeszcze wisi w całym domu ale już domaga zapakowania w torebeczki zanim całkiem się obsypie. 

Od połowy lata  na uwagę czekają bawełniane koszulki, które obiecałam ozdobić napisami i fajnymi motywami  za pomocą NITRO - mają to być takie nasze rodzinne koszulki! 
Itd... itd...

Ale póki co wzięłam się za włóczkę i szydełko!
Zbliżają się szóste urodziny mojej Zuzieńki i z tej okazji chcę jej zrobić 
podusię - milusię. Na razie jestem w trakcie roboty, ale pokazuję Wam dotychczasowe efekty:










U Piegowatej znalazłam mnóstwo szydełkowych inspiracji i obiecałam sobie, że spróbuję wykonać przynajmniej niektóre z tych cudowności! 
Zajrzyjcie tam koniecznie!

Pozdrawiam ciepło i życzę cudownego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz