wtorek, 16 października 2012

Mała rzecz, a cieszy...

Od dawna marzyły mi się czarne uchwyty w kształcie muszli do mojego białego stolika, a właściwie do dwóch stolików. 
Pomalowane zostały już dawno. 
Choć pierwotnie miały kolor ciemnego brązu, ja wiedziałam, że muszą być białe! Dopełnieniem całości miały być wspomniane uchwyty. Poszukiwania trwały długo, aż wreszcie natrafiłam na stronę z przecudnymi mebelkami i blog firmy DARO-MEBLE, gdzie bardzo miła Ada zaproponowała mi pomoc w pozyskaniu wymarzonych uchwytów.
Niedługo potem te cuda dotarły do mnie i dziś zdobią stoliki. 
Ada, jeszcze raz Ci dziękuję!

A oto efekty:















Aniołkom też się spodobały... 






Pozdrawiam Was ciepło!

1 komentarz:

  1. Bardzo lubie tego typu uchwyty, nawet mam przy skrzyni ale biale.
    A ta lawa jaka jest sliczna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń