wtorek, 5 czerwca 2012

Pudełko z nadrukiem

Podobają się Wam bibeloty, czy poduszki ozdobione pięknymi grafikami, czy napisami? Mnie bardzo! Okazuje się, że jest super prosty sposób na samodzielne wykonanie podobnych "cacek"!!! Wystarczy kartka z laserowym wydrukiem wymarzonego motywu i butelka rozpuszczalnika Nitro! Bardzo dobrą instrukcję wykonania takich odbitek (na materiale oraz drewnie) znajdziecie tutaj u Penelopy.

A oto efekt moich poczynań w tym kierunku:







Pudełko pomalowałam na biało farbą akrylową, następnie przetarłam papierem ściernym; metodą suchego pędzla dodałam akcenty turkusowe i na koniec za pomocą Nitro odbiłam napisy. (Należy pamiętać, że napisy  muszą być wydrukowane w odbiciu lustrzanym!). Całość warto pociągnąć bezbarwnym lakierem.

Życzę Wam powodzenia w podobnych poczynaniach i zachęcam do tworzenia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz