czwartek, 21 lutego 2013

Turkusowe malowanki...

Turkus wciąż zdobywa nowe terytoria w naszym domu...
Dla mnie jest kolorem idealnym, stąd jego (wszech)obecność w naszym domu. 
Króluje na parterze, choć i na piętrze opanował łazienkę i pół Zuzinego pokoju:)  Ja go uwielbiam, reszta rodzinki lubi (nie mają wyjścia), więc jest ok.
Korzystając z faktu, iż turkusowa farba do ścian wciąż jeszcze jest w puszce, postanowiłam przemalować wreszcie stary stojak na przyprawy. 
Słoiczki zyskały turkusowe czapeczki ozdobione białymi numerkami namalowanymi za pomocą szablonu wyciętego z papieru. 
Pewnie nie są idealne, ale są naturalne; mnie się podobają:) 
Poza tym ktoś kiedyś powiedział, że ideały są nudne... i tego się trzymajmy!










A skoro już o malowankach mowa, to poniżej kilka zdjęć  
żeliwnych podkładek 
 przemalowanych przeze mnie na biało i turkusowo. 

Jeżeli Wam się podobają, to zachęcam do zakupu:
wymiary: średnica 19,5 cm, wys. 2 cm, waga 0,74 kg
cena: 32 zł + przesyłka 11 zł





I jeszcze rzut oka na nasz turkusowy mały raj...



 Ściskam Was turkusowo...
-Kasia

6 komentarzy:

  1. Hej, w pierwszej chwili myslalam ze pomalowalas juz wydmuszki a to wieczka do sloikow :)Swoja droga jajka tez beda w takiej wersji swietnie wygladac.
    Super zdjecia salonu, piena masz lawe.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł Ateno z tymi wydmuszkami! Będę musiała wypróbować! Co do stolika, to kupiłam go na allegro za 69 zł. Był ciemnobrązowy, ale od początku wiedziałam, że przemaluję go na biało. Jakiś czas temu zyskał nowe uchwyty i odtąd jeszcze bardziej cieszy oko:) Uściski - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny salon, świeży, jasny i nieprzeciętny:)z pozdrowieniami, Lou

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też go uwielbiam, taka kolorystyka oraz wszechobecność okien dodają energii nawet w najbardziej pochmurny dzień! Zdjęcia kiepskie, ale w najbliższym czasie postaram się zrobić lepsze:) Pozdrawiam - Kasia

      Usuń
  4. Bardzo lubię turkusy ale o dziwo w domu tego koloru nie mam.Po Twoich zdjęciach salonu widzę,że pięknie się robi we wnętrzach tylko trzeba by dobrać odpowiednio wyposażenie.Tobie się udało w 100%.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Trzeba przyznać, że turkus jest bardzo wdzięcznym kolorem, który zdobywa coraz szersze grono fanów, zapewne również z powodu szerokiej gamy odcieni, w której każdy znajdzie ten swój ulubiony. A poza tym tyrkus tworzy bardzo ciekawe połączenia z innymi kolorami. Zachęcam do experymentów:) Pozdrawiam - Kasia

      Usuń