wtorek, 12 lutego 2013

kolorowo sutaszowo


Witajcie!
Dzisiaj kilka fotek ostatnich sutaszowych poczynań:)

Dwie pary kolczyków o bardzo zbliżonej formie, ale zupełnie innej kolorystyce i z innymi dodatkami, przeznaczone dla dwóch zupełnie różnych osóbek

Pierwsze wykonane dla Ewy z Minty House, której blog jest jedną wielką dawką pozytywnej energii, a sklepik przenosi do krainy marzeń i snów... Dzięki Ewo:)
 







Druga para kolczyków powstała na specjalne zamówienie mojej Zuzieńki na okoliczność balu karnawałowego w przedszkolu. Kolory i dodatki wybrała sama Zuzia i dlatego efekt zadowolił obie strony:)







Jeśli i Wam się spodobały i miałybyście chętkę na podobne, to piszcie śmiało!
Uściski!!!
-Kasia

4 komentarze:

  1. Super! Mi bardziej odpowiada kolorystka tych pierwszych. Są cudne! I te turkusy w środku! (Bo to turkusy, prawda?) Przecudowne :) :) :)

    Pozdrawiam słonecznie :)

    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Magdo, to turkusy. Taka kolorystyka, to również moja ulubiona. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  2. O właśnie w nich ostatnio prezentowały się moje uszy ;)
    Pozdrawiam cieplutko i to ja dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się Ewciu, że zechciałaś "wykorzystać" kolczyki:) Ściskam ciepło i życzę przyjemnego noszenia!

    OdpowiedzUsuń