środa, 21 sierpnia 2013

IKEOWE to i owo

Już za kilka dni ukaże się nowy katalog IKEA na 2014 rok!!!

Ja już czekam na niego z niecierpliwością!

Kilka dni temu miałam okazję odwiedzić sklep IKEA we Wrocławiu - pierwszy raz  w nowym miejscu i w piętrowej odsłonie.

Zachwycił mnie jak zawsze, zwłaszcza mnogość elementów turkusowych zarówno w wyposażeniu (meblach, ceramice), jak i w aranżacjach wnętrz, kolorze ścian, tkanin. Pięknie wyważony, nie przytłaczający, w cudownych odcieniach:)
Jeszcze jeden dowód na to, że turkus jest uniwersalny i pięknie łączy się z innymi barwami nadając wnętrzu charakteru:)

Z wyposażenia szczególnie zachwyciły mnie zegary - duuuże, lekko w stylu retro, podobnie jak pudełka metalowe w pięknych barwach  i oczywiście lampy - genialne!

A oto moje perełki, które są do kupienia i zapewne znajdą się w nowym katalogu. 
Nowości i klasyka gatunku.
Małe rzeczy, a cieszą oko, radują duszę i z pewnością poprawiają nastrój:)

(zdjęcia pochodzą ze strony www.ikea.com.pl )


piękne i funkcjonalne magnesy





 Genialna duża lampa w stylu industrialnym



 Cudne pudła na drobiazgi




Piękna seria z dmuchanego szkła. 
Aż chce się dotknąć, aby poczuć tę fakturę...



 Fantastyczne pojemniki DRONA; pasują do regału EXPEDIT.
Dostępne w 3 kolorach: turkusowym, zielonym i czarnym, w bardzo fajnej cenie 12,99/szt.




 Piękne uchwyty i gałeczki do mebli


   



















































  Metalowy stolik o tysiącu zastosowań





Stoliczki w stylu Glamour


Lampy przecudnej urody









Fantastyczne duże zegary!



I jak tu nie kochać marki IKEA?!

-Kasia

6 komentarzy:

  1. ja tez lubie;) a tym razem zwrocilam uwage na te lampki z dmuchanego szkla. Tez chce je dotknac;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również czekam z niecierpliwością na nowości. Po zdjęciach widzę ,że szykują się same cuda:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zaplanowana wizyte w Ikea, juz sie ciesze :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na katalog i nowe inspiracje;) każdy może zawsze coś uszczknąć coś dla siebie.w domu mam katalogi od 1990r., jeszcze w wersji niemieckiej...niebawem IKEA w Lublinie, czyli niedaleko mnie.w końcu będę miała swobodny dostęp do "szalenia". do warszawy troszkę mam daleko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW! Katalogi IKEA od 1990 roku to dopiero cacko! Ja nazbierałam kilka z poprzednich lat, bardzo lubię do nich wracać i przeglądać. A sklep IKEA pod ręką to bardzo fajna sprawa; my też niestety do najbliższej IKEI we Wrocławiu mamy około 100 km:( ale warto! Pozdrawiam

      Usuń