wtorek, 26 listopada 2013

Pierwsze oznaki Świąt

Przeglądając Wasze blogi widzę, że przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia 
nabierają rozpędu, zwłaszcza tam, gdzie sypnął już śnieg. 

U nas póki co jeszcze jesiennie i nawet słonecznie, 
ale też wkręcam się powoli w świąteczne klimaty 
i przemycam w domu nieśmiałe, na razie, akcenty bożonarodzeniowe.

Aga z agnethahome.blogspot.com zaprezentowała niedawno super DIY 
na papierowe gwiazdy! (link TUTAJ)
Wykonanie banalnie proste, a efekt na prawdę świetny!



Wkręcona w gwiazdy zrobiłam girlandę do pokoju Mikołajka.  







Ozdobiłam też kilkoma nasz zegar.







Podoba mi się w takiej aranżacji:)

Odgrzebałam również modrzewiowe serce zrobione w zeszłym roku. 
Wędruje to tu to tam. 
Trochę powisiało na oknie w kuchni, a teraz zawisło nad schodami.






I tak oto Boże Narodzenie powoli wkracza do naszego domu:)

Szykujemy się też do kalendarza adwentowego.
Jest już pomysł!
Chcemy, żeby było to coś wyjątkowego.
Coś, co pozwoli nam wszystkim nastroić się na Święta.
Na pewno nie będą to 24 czekoladki.
Będą to 24 zadania dla całej trójki naszych Gagatków i dla nas!
Szczegóły zdradzę niebawem....

Uściski!
- Kasia











1 komentarz:

  1. Kasiu gwiazdki sa super, musze zagladnac do Agi, zobaczyc jak sie je robi. Bo jak na razie nie mam pojecia :)
    Galazki modrzewiu tez bardzo lubie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń