środa, 14 listopada 2012

sutasz wciąga...

Witajcie Kochane!
Dzisiaj krótko, ale chcę Wam pokazać moje ostatnie sutaszowe "dzieło". 
Kolczyki trafiły do entuzjastki mocnego połączenia czerni z czerwienią, ale myślę
że w innym zestawieniu kolorystycznym też prezentowałyby się ciekawie...
Zapewniam, że na uszach wyglądają naprawdę pięknie!

Jeżeli któraś z Wam miałaby ochotę na sutaszową biżuterię dla siebie lub dla bliskiej osoby,  to proszę o kontakt.









Ateno! Obiecuję, że kolejne kolczyki będą dla Ciebie - są już w trakcie tworzenia:) 
Tymczasem życzę Wam miłego popołudnia i odrobiny słońca!
Kasia

1 komentarz:

  1. O jak mi milo, ja oczywiscie bede czekala ile trzeba, bez pospiechu :)

    To czerwono-czarne polaczenie bardzo odwazne. Ja tak na nie patrze i patrze i nie mam zielonego pojecia jak Ty je robisz.
    usciski

    OdpowiedzUsuń