czwartek, 15 listopada 2012

Wyróżnienie


HURAAA!
Zostałam wyróżniona przez Anetę z 
  Bardzo, bardzo dziękuję!
 
To bardzo motywujące!


A oto zasady zabawy:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


 Zgodnie z zasadami  Aneta zadała mi 11 pytań, na które z chęcią i szczerością odpowiadam:

1. Ulubiona pora roku?
Wiosna! Zawsze wytęskniona, niosąca ze sobą radość, nadzieję i obietnicę coraz dłuższych, cieplejszych dni.
 
2. Czy masz zwierzątko, jeśli nie to jakie chciałabyś mieć?
 Nie mam aktualnie żadnego zwierzęcia. Przez szacunek i miłość do zwierząt chcę  im oszczędzić obcowania z trójką moich wszędobylskich pociech. Wierzę, że z czasem, kiedy dzieci "dojrzeją" do odpowiedzialności pojawi się u nas jakiś zwierzak.
 
3. Piosenka wszech-czasów?
Chyba nie mam jednej jedynej, choć w głowie zawsze "coś mi gra".
 
4. Szminka czy błyszczyk?
Błyszczyk - bezbarwny.
5. Kwiatki czy czekoladki?
A można jedno i drugie?
 
6. Film czy serial?
Film lub serial - byle dobry!
Bardzo lubię "Dr'a House'a" ale w ostanią sobotę np. oglądnęłam ciurkiem kilka odcinków kabaretowych "Spatkobierców" i uśmiałam się do łez!
Mam też kilka ulubionych filmów, do których zawsze chętnie wracam, i które budzą we mnie zawsze silne emocje, to m.in. "Amelia", "Sweet november", czy "Notting Hill".
Na pewno nie jestem maniakiem  telewizyjnym!
 
7. Jaką książkę ostatnio czytałaś?
Po raz kolejny już "Tysiąc dni w Toskanii" Marleny De Blasi. Aktualnie zaś czytam biografię Ks. Twardowskiego pt. "Ksiądz Paradoks".
 
8. Strona internetowa na którą codziennie zaglądasz?
Poczta internetowa oraz moje ulubione blogi.
9. Czego najbardziej się boisz?
Choroby moich najbliższych.
 
10.Ulubiony kolor/kolory?
Oczywiście TURKUS we wszystkich odmianach!
 
11. Kawa czy herbata?
Kawa z mlekiem oraz zielona herbata - wszystko zależy od pory dnia.

Tyle o mnie.
W najbliższym czasie przedstawię Wam moje nominacje do Liebster Award!


A poniżej przedstawiam wam kilka jesienno-zimowo-świątecznych (już!) akcentów.
Wystarczyła masa solna, kilka gałązek, farby, pieczątki i już!
Zabawy było co niemiara! A oto efekty:







Nasze dzieła na pewno ozdobią domową choinkę! 
Przepiękne inspiracje znajdziecie u Wioli z Interiors.pl
Życzę i Wam inspirujących spotkań z masą solną!
Uściski!

                                                                                                                                    Kasia
 

2 komentarze:

  1. Najbardziej rozbroiła mnie odpowiedź na pytanie o zwierzaka :) Właśnie jestem na etapie oglądania "Spadkobierców"! Ale 2 odcinki na dzień to max, bo nie wyrabiam.... tego więcej nie można ogarnąć! Można przedawkować! Kocham Joasię Kołaczkowską! Pozdrawiam i dziękuję za wzięcie udziału w zabawie, buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj i od razu odpowiem na Twoje pytanie, grafiki przenosze za pomoca papieru transferowego do jasnych tkanin, w kazdym jest instrukcja.

    A masa solna, jak ja dawno sie w to nie bawilam, jak znajde chwilke to ugniote ciasto :)
    milego weekendu

    OdpowiedzUsuń