środa, 7 listopada 2012

tęczowo - FIOLETOWO

WITAJCIE!
Dzisiaj czas na ostatni kolor w jesiennej zabawie z Anią z Home Sweet Home
W tym tygodniu króluje FIOLET!      
Powtórzę się i wrzucę zdjęcie, które prawdopodobnie już pojawiło się na moim blogu, ale naprawdę bardzo je lubię, a przede wszystkim wpisuje się w zadaną tematykę. Tak więc moja lawenda raz jeszcze!
                                                  
Muszę przyznać, że te siedem tygodni z siedmioma kolorami tęczy minęło bardzo szybko!
Podejrzewam, że kolejne siedem minie w podobnym tempie i ani się obejrzymy, a do drzwi zapukają Święta Bożego Narodzenia!
Ale póki co mamy listopad, dziś klasyczny: wietrzno-deszczowy!
Całe szczęście, że nie musiałam dziś wychodzić z domu, a te wagary zafundowała mi choroba. No cóż, dopadło i mnie. 
Niemniej korzystając z dodatkowego wolnego czasu przeglądam moje ulubione blogi i jak zwykle zachwycam się wszystkim co widzę! 
Koniecznie zajrzyjcie do Ateny z Drewnianej Szpulki - jej blog i przecudne zdjęcia działają kojąco na każdą duszę:)
Polecam też rewelacyjny konkurs u Wioli z Interiors.pl, gdzie każda z nas może się pochwalić swoimi manualnymi dokonaniami! Tak więc kobitki, chwalcie się! Ja z wielką przyjemnością będę podziwiała Wasze dzieła! Sama już dołączyłam do zabawy dodając link na stronę z sutaszowymi kolczykami, ale jeszcze coś tam dorzucę. 
Tymczasem życzę Wam miłego popołudnia i dużo zdrówka! Uściski!
-Kasia

5 komentarzy:

  1. Piekne zdjecie. Ja uwielbiam zapach lawendy, a ta Twoja ma niesamowity kolor.
    usciski
    ps: dziekuje za przemile slowa i za wizyty na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcie lawendy! Ja też uwielbiam jej zapach. Masz rację, bardzo szybko minęły te tygodnie tęczowej zabawy i najwyższy czas pomyśleć o Świętach Bożego Narodzenia :)
    Życzę Ci zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Kasiu :) Piękna lawenda, dla mnie w każdym wydaniu jest niezaprzeczalną Królową wśród roślin! Uwielbiam ją za wszystko, kolor, dekoracyjność, delikatność, niepozorne kwiatki i... zapach! Trafny wybór :) pozdrawiam Cie serdecznie i dziękuję za odwiedziny, zapraszam częściej :) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, otagowalam Cie :) Jeśli chcesz dołączyć do zabawy zapraszam do siebie po szczegóły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW! Bardzo dziękuję! Z wielką radością przyłączę się do zabawy! Uściski!

      Usuń