czwartek, 22 listopada 2012

Moje nominacje

Nadrabiam zaległości i przedstawiam Wam moje nominacje do 

 
Zasady zabawy TUTAJ

Oto blogi, które odkryłam jak zwykle przez przypadek, a które wg mnie są bardzo inspirujące i warte polecenia:

"blog o wnętrzach i zewnętrzach", jak pisze autorka; z taką ilością zdjęć, że głowa mała! 
Całe mnóstwo inspiracji!!!


http://fotobloo.blogspot.com/
Mnóstwo pięknych zdjęć i ciekawych tekstów!


http://ewa-avon.blogspot.com/
Wszystko o kosmetykach firmy AVON, mnóstwo informacji, fajne zdjęcia!


Oto moje trzy typy na dziś.

A oto pytania do nominowanych:

1. Czym pachnie Twój dom?

2. Z czego jesteś dumna?

3. Kubek czy filiżanka?

4. Czego nie potrafisz, a chciałabyś się nauczyć?

5. Co poprawia Ci nastrój?

6. Bez czego nie wyobrażasz sobie dnia?

7. Niezapomniany prezent choinkowy?

8. Rzecz, którą zawsze masz w torebce?

9. Twoje popisowe danie?

10. Twoje motto życiowe?

11. Co daje Ci tworzenie bloga?

Z góry dziękuję za udział w zabawie i za możliwość poznania Was bliżej!

P.S. Nie wiem, czy już wiecie, ale właśnie ukazał się jesienny numer "Green Canoe Style"!!!
Oczywiście jest fantastyczny!

Spotkacie tam m.in. Atenę z Drewnianej Szpulki, jej cudne mieszkanko oraz cudowności, które tworzy!
Zobaczcie koniecznie - link obok!

Uściski!!!
                                                                                                                                                          Kasia




2 komentarze:

  1. Kasiu, dziękuję Ci za wyróżnienie i miłe słowa- dopiero dzisiaj znalazłam ten wpis po Twoim komentarzu na moim blogu. Nie brałam nigdy udziału w takich blogowych "zabawach", odpowiem na pytania tutaj, dobrze?
    1. W tej chwili makową struclą (upieczoną na życzenie córki),
    2. Z moich dzieci i z mojego związku z pewnym panem
    3. Kubki różnych rozmiarów, mam kilka ulubionych z Japonii i Skandynawii
    4. Chciałabym nauczyć się greckiego
    5. Ulubiona muzyka, wyprawa gdzieś "na łono"
    6. Bez umycia zębów;)
    7. Żeby niezapomniany to trudno mi sobie przypomnieć;)
    8. Ha, ha - łatwiej mi powiedzieć czego nie mam i o czym przypominać mi musi mój luby
    9. Ojoj, ostatnio to coś z greckiej kuchni, lubię mieszać duuużo warzyw z masą przypraw, wg córki to barszczyk z cytrynką
    10. Nie mam, nawet jak mam to zaraz zapominam;)
    11. Nie lubię używać takich górnolotnych słów, ale architektura wnętrz to jest moja pasja

    Tu robię słodki dyg, "dziękuję"
    i pozdrawiam
    Bea
    z burzy inspiracji

    OdpowiedzUsuń