piątek, 23 listopada 2012

z podziękowaniami...

Witajcie Babeczki!

Dziś pokażę Wam kolczyki, które pojechały do Ateny
Jest to nagroda za udział w konkursie z filiżanką. 
Mam nadzieję Kochana, że kolczyki Ci się spodobają:) Jest to taki trochę spóźniony prezent urodzinowy, bo przecież niedawno obchodziłaś Swoje święto, prawda? Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze i takiej weny jak dotychczas!!!
Ja w niedzielę też świętuję! W końcu to Katarzyny:) 
Przy okazji wszystkim Kasiom też przesyłam życzenia i buziaki!






Ateno muszę się przyznać, że ten pleciony motyw ściągnęłam z twoich długopisów, które prezentowałaś kiedyś na zdjęciach, a który mnie zauroczył:)

Zapewne jeszcze nie raz twoje zdjęcia mnie zainspirują:)

Miłego weekendu!

Kasia

1 komentarz:

  1. Czesc Kasienko, po pierwsze wszystkiego najlepszego z okazji imienin.
    Kolczyki juz dotarly do mnie. Musze je sfotografowac ale nie wiem czy uda mi sie oddac ich piekno. Dziekuje jestem nimi zauroczona.
    Fajnie ze znajdujesz inspiracje u mnie :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń